تورهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي .

تورهاي مسافرتي

روسيه – سن پترزبورگ – سالن هاي نمايش و اپرا

روسيه – سن پترزبورگ – سالن هاي نمايش و اپرا

 

با سلام

با توجه به در خواست عزيزاني كه در تابستان ۹۴ توسط مجموعه تراول راشا به كشور روسيه سفر كرده اند در اين قسمت به معرفي و بررسي سالن هاي نمايش و اپراي شهر سن پترزبورگ مي پردازيم. اميدواريم اين اطلاعات، كمك كوچكي به دوستان و عزيزاني كه در تور روسيه ثبت نام كرده اند و يا هموطنان عزيزي كه قصد سفر به روسيه را دارند كند.

 

تئاتر مارينسكي – روسيه

يك سالن تئاتر تاريخي اپرا و باله است كه در سال ۱۸۶۰ راه اندازي شد و در قرن نوزدهم به يكي از سالن هاي برجسته تئاتر روسي تبديل شد كه شاهكارهايي از چايكوفسكي، موسورگسكي، و ريمسكي كورساكف در آن به اجرا در آمده اند. تئاتر به افتخار ملكه ماريا الكساندرونا ، همسر تزار دوم، مارينسكي ناميده شد. مجسمه نيم تنه ملكه در سالن ورودي اصلي قرار دارد. نام اين تئاتر در طول تاريخ روسيه تغييراتي كرده است كه منعكس كننده فضاي سياسي آن زمان روسيه است.

 

تئاتر ميخائيلوفسكي – روسيه

در سال ۱۸۳۳ در كشور روسيه پايه گذاري شد و اين تئاتر يكي از قديمي ترين تئاترهاي روسيه است. اين تئاتر توسط معماري به نام بريولوف ساخته شده و سومين سالن تئاتر شهر سن پترزبورگ است. در طي تاريخ، هنرمندان زيادي از اقصي نقاط دنيا براي اجراي برنامه هاي خود به اين سالن آمده اند.

 

اپراي سن پترزبورگ – روسيه

سالن تئاتر خصوصي با سكوي كوچك و ظرفيت پذيرش تنها يكصد و پنجاه الي دويست تماشاگر است كه مجري نمايش هاي آماده با بهايي ارزان تر از سالن هاي اصلي است.

 

كنسرواتور سن پترزبورگ – روسيه

مدرسه موسيقي كه در سال ۱۸۶۲ توسط آنتون روبنشتاين پيانيست و آهنگساز روسي تاسيس شد. ساختمان كنوني آن در دهه ۱۸۹۰ در جاي قبلي تئاتر بولشوي ساخته شد. در سال ۲۰۰۴ اين مدرسه هزار و چهارصد دانشجو داشت. آهنگ سازان معرفي از اين مدرسه فارغ التحصيل شده اند. جوان ترين نوازنده كه تا كنون كنسرواتور پذيرفته ويولونيست پنج ساله كلارا راكمور ( ۱۹۱۱-۱۹۹۸) بود كه بعدها تبديل به يكي از نوازندگان طراز اول جهان در نواختن ترمين (Theremin) نوعي ساز منحصر بفرد روسي كه بدون لمس شدن نواخته مي شود شد.

 

تور روسيه – سفر به روسيه

http://travelrussia.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۷:۲۲:۳۳ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :