تورهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي .

تورهاي مسافرتي

روسيه – مناطق ديدني سن پترزبورگ – اماكن مذهبي

روسيه – مناطق ديدني سن پترزبورگ – اماكن مذهبي

 

مسجد سن پترزبورگ – روسيه

هنگامي كه در سال ۱۹۱۳ مسجد سن پترزبورگ در روسيه افتتاح شد؛ بزرگ ترين مسجد در اروپا محسوب مي شد، با مناره هايي به ارتفاع  ۹۴ متر و گنبدي جذاب كه ۳۹ متر ارتفاع دارد. اين مسجد در مركز شهر سن پترزبورگ و در ساحل رودخانه واقع شده، گنبد لاجوردي رنگ آن از روي پل تثليت بر روي رودخانه نوا ( روسيه ) قابل رويت مي باشد. اين مسجد بزرگ، مي تواند پذيراي پنج هزار نمازگزار روسي باشد.

 

كليساي جامع سن اسحاق – روسيه

در نزديكي نيروي دريايي روسيه قرار گرفته است. اين كليسا در سال ۱۸۱۸ در روسيه و در شهر سن پترزبورگ ساخته شده است و بزرگ ترين كليساي ارتودوكس شرقي در زمان تكميل و يكي از جاذبه هاي شهر سن پترزبورگ و روسيه است. گنبد اين كليسا با ۱۰۱/۵ متر ارتفاع، سومين گنبد بلند در دنيا است. مردم براي ديدن چشم اندازي زيبا از شهر به بالاي اين كليسا مي روند، از روي گنبد آن مي توتنيد منظره بسيار زيبايي از شهر را پيش چشم داشته باشيد، البته براي كساني كه مايلند از سيصد پله بالا بروند.

اين كليسا به سنت اسحاق از دالماتيا اختصاص داده شده كه شخصي مقدس و حامي پطر كبير بوده كه در روز جشن به دنيا آمده است.

 

كليساي مسيح خونين – روسيه

اين كليساي زيباي روسي كه با چندين مناره و گنبد كوچك به سبك سنتي ساخته شده، در نقطه اي قرار دارد كه سزار الكساندر دوم در سال ۱۸۸۱ ( روسيه ) در آن خودكشي كرد. داخل آن علاوه بر داشتن نقاشي هاي متعدد به طرز بسيار استادانه اي توسط ۶۰۰۰ كاشي، تزئين شده است.

 

كليساي جامع كازان – روسيه

نماي بيروني آن به سبك نئو كلاسيك و بسيار زيبا مي باشد و نماي داخل نيز به طرز جالبي آراسته شده است. مقبره ژنرال ميخائيل كوتوزوف قهرمان جنگ سال ۱۸۰۱۲ با ناپلئون، در آنجا واقع شده است.

 

صومعه الكساندر نوفسكي – روسيه

در انتهاي شرقي خيابان نوفسكي نزديك رودخانه نوا قرار گرفته است. گورستان تيخويينگ نيز در اين مكان واقع شده كه آرامگاه هاي آهنگسازان مشهور جهان همچون چايكوفسكي، ريمسكي-كورساكوف، موزرگسكي و بورودين و نيز نويسندگاني چون فئودر داستايوفسكي و ساير اشخاص معروف روسي را در خود جاي داده است.

 

روسيه – تور روسيه – سفر به روسيه

http://travelrussia.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۸:۱۰:۲۸ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :