تورهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي .

تورهاي مسافرتي

تور روسيه – بهترين مراكز خريد مسكو

تور روسيه  و  مراكز خريد مسكو 

درود فراوان به همه علاقه مندان سفر به روسيه .

به درخواست اعضاي تور روسيه در سال هاي ۹۳ و ۹۴ و همچنين براي آشناي بيشتر اعضاي تور روسيه در سال هاي آتي با تهيه و معرفي ليست بهترين مراكز خريد در شهر مسكو اميدواريم توانسته باشيم كمك كوچكي به اعضاي عزيز تور روسيه كرده باشيم.

 

خريد سوغات و يادگاري در روسيه به خصوص در مركز شهر مسكو از كارهاي عادي و روزمره مسافران است. اجناس ارزان تر را مي توانيد در بازار ايزمايلوفسكي Izmaylovsky در پارك ايزماليلوو Izmalylovo بيابيد كه البته اجراي حركات نمايشي توسط خرس هاي دست آموز در ورودي بازار، روش خوبي براي جذب گردشگران و اعضاي تور روسيه به نظر مي آيد.

 

مركز خريد اوروپتسكي Evropeiskiy

مركز خريد جديدي ست كه در روسيه، در سال ۲۰۰۶ در شهر مسكو حوالي ايستگاه كيفسكي Kievsky نزديك مترو افتتاح شده است و در مغازه هاي آن بسياري از مارك هاي بين المللي نظير Calvin Klein, Swatch, Marks and Spencer, Levi’s, Next يافت مي شوند. اين بازار همچنين داراي سينماي چند سالني، فروشگاه مواد غذاي، سوپر ماركت و تعداد زيادي انواع فروشگاه مختلف مي باشد. طي نظر سنجي از اعضاي تور روسيه در سال هاي گذشته با رضايت ۸۰ درصدي اين عزيزان در ارتباط با اين مركز خريد مواجه شديم.

 

مراكز خريد ايكا IKEA

سه فروشگاه از مجموعه فروشگاه هاي بين المللي ايكا در مسكو وجود دارد كه همگي در خارج از جاده كمربندي و در مراكز خريد بزرگي چون مگا Mega كه توسط ايكا اداره مي شوند قرار گرفته اند. اين مركز خريد اتوبوس هاي به رنگ زرد روشن را به صورت رايگان در اختيار قرار مي دهد كه از نزديك ترين ايستگاه مترو حركت مي كنند. متروي رچنوي وكزال Rechnoi Vokzal از شمال، ليوبلينو يا كوزمينكي Lyublino or Kuzminki از جنوب شرقي تيوپلي استن Tyopliy Stan از جنوب به اين مجتمع متصل هستند.

 

مجتمع تجاري گوم Gum

اين مجتمع با معماري قابل توجه، مجاور ميدان سرخ Red Square و در مركز شهر مسكو قرار دارد كه بزرگترين مركز تجاري روسيه و يكي از بزرگ ترين مراكز تجاري دنيا است و در سال ۱۸۹۳ افتتاح سده است. در زمان افتتاح، ۲۰۰ فروشگاه در آن وجود داشت. ساختمان سه طبقه آن سابقا پر از اجناس روسي با كيفيت متوسط بود و اكنون تبديل به مركز خريد بزرگي با مارك هاي بين المللي و بوتيك هاي بسيار گران قيمت شده است. اين مجتمع به دليل نزديكي به مركز شهر محلي مناسب براي خريد اعضاي تور روسيه مي باشد.

 

مركز خريد دتسكاي مير Detskiy Mir

به معناي دنياي كودكان است و انواع اسباب بازي ها را مي توان در آن يافت اما در بعضي از مغازه هاي اين مر كز، كتاب و دي وي دي و انواع سوغات ساير كشورها هم فروخته مي شود. بازار دتسكاي مير، شعبات خود را در سرتاسر روسيه گسترانده است و امروزه فروشگاهاي آن در اندازه هاي مختلف (اما با اجناس كودكانه متنوع) در مراكز خريد مسكو و ساير شهرهاي اصلي روسيه، يافت مي شود. (مناسب براي تور روسيه )

 

مركز خريد گورود Gorod

به معناي شهر، مركز خريد بسيار بزرگي است كه در اواخر سال ۲۰۰۶ در ابتداي خيابان ريازان Ryazan، ساخته شده است. اين مركز شامل هايپر ماركت اوچان Auchan، انواع فست فود، بوتيك، فروشگاه، سينما، زمين اسكيت روي يخ و غيره مي باشد.(مناسب برايتور روسيه )

 

مركز خريد تي. يو. اس. ام TSUM

اين مركز، يكي از مشهورترين فروشگاه هاي مسكو است كه در يك ساختمان شش طبقه در خيابان پتروفكا واقع است و به صورت فروشگاهي با اجناس گران قيمت، با مجموعه اي از تقريبا تمام طراحان درجه يك اروپايي، توسعه يافته است و مي توان با دو دقيقه پياده روي از پاساژ پتروسكي به سمت يوليستا پتروفكا Ulista Petrovka به آنجا رسيد.

 

مركز خريد آتريوم Atrium

مركز خريد بسيار بزرگي روبروي ايستگاه كرسك Kursk مسكو مي باشد. اين بازار همه چيز را يكجا دارد، لباس فروشي هاي متعدد، عطر فروشي، سوپر ماركت، محل بازي و تئاتر فورمول كينو Formula Kino و بهترين مكان براي خريد به شمار مي رود. يك كافي شاپ بزرگ نيز در اين سالن هست كه هر شب كنسرت زنده موسيقي سنتي و پاپ در آن اجرا مي شود.

 

مركز خريد مانژ Manezh

گرچه اسم اصلي اين مركز خريد اخوتني رياد Okhonty Ryad است اما مردم به خاطر ميداني كه در آن قرار گرفته آن را مانژ مي نامند. اجناسي با برندهايي همچون Benetton, Tommy Hilfiger, Motivi, MEXX و در كنار آنها اجناس كادويي، نقطه قوت اين مركز مي باشد. اين بازار در نزديك ميدان كرملين Kremlin است.

 

فروشگاه سانرايز پرو Sunrise Pro 

هايپر ماركت كامپيوتر و لوازم فني و الكترونيكي است و در شمال مركز شهر قرار دارد و خريد كردن در آن به شيوه بسيار پيشرفته و كاملا مكانيزه  است مخصوصا براي مشترياني كه مي دانند چه مي خواهند، زيرا تقريبا تا قبل از پرداخت، فرصت ديدن كالا را ندارند. همچنين شرايط باز گرداندن و ضمانت كالا در اين فروشگاه بسيار پيچيده است. اينجا از لحاظ قيمت بهترين محل براي خريد لوازم الكتريكي مي باشد.

 

فروشگاه رام استور Ramstore

فروشگاه هاي زنجيره اي عرضه كالا در روسيه است و اجناس در آن جا زير قيمت معمول مسكو عرضه مي شوند. به طور كلي در شهر مسكو ۲۲ فروشگاه رام استور موجود است.

 

پاساژ پتروسكي Petrovsky Passazh

پتروسكي لوكس ترين پاساژ شهر است و بوتيك هاي Nina Ricci, Givenchy,MaxMara,Kenzo,Bally و يك فروشگاه عتيقه فروشي، اين فضاي شيك با سقف شيشه اي را زيباتر ساخته اند. تور روسيه

 

خيابان قديمي آربات Arbat

سرتاسر اين خيابان پر از دست فروشي ها با اجناس ارزان، سوغات، كافه، رستوران هاي سطح پايين و غيره مي باشد. قيمت ها از معقولانه به فريبنده و به نوعي كلاهبرداري، تغيير مي كنند. بسياري از فروشنده ها اول قيمت را خيلي بالا مي گويند و اگر با آنها روسي صحبت كنيد كم مي كنند. فروشگاه هاي ديگر نيز تقريبا همان كالا را مي فروشند اما با قيمتي بالاتر و مقطوع.

 

خيابان تيورسكايا Tverskaya

اين خيابان از كاخ كرملين در كشور روسيه آغاز شده و از شمال شرق به سمت تيور Tver و سن پترزبورگ امتداد دارد. به همين علت، شاهراه بسيار مهمي در روسيه به شمار مي رود. امروزه با داشتن بوتيك هاي معتبر، شيك ترين و مد روزترين خيابان مسكو مي باشد. (مناسب براي تور روسيه )

 

تور مسكو و تور روسيه

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۸:۴۶:۱۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :