تورهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي .

تورهاي مسافرتي

روسيه – شهر تاريخي سن پترزبورگ – رستوران ها

روسيه – تور سن پترزبورگ – رستوران ها

 

درود خدمت دوستداران و علاقمندان سفر و تور روسيه

به دليل وجود تنوع غذايي بسيار در روسيه و وجود رستوران هاي متعدد در اين كشور (روسيه )  مركز تخصصي سفر به روسيه در اين قسمت به معرفي برخي از بهترين رستوران هاي شهر سن پترزبورگ روسيه مي پردازد.

 

رستوران ايتاليايي فرانسسكو Francesco – روسيه

يكي از بهترين رستوران هاي ايتاليايي در شهر سن پترزبورگ روسيه مي باشد. اين رستوران با سرو غذاهاي دلچسب و گوارا توجه بسياري از وب سايت ها را در اين زمينه به خود كسب كرده است و همچنين وجود اشيايي شيك و سنتي كشور ايتاليا كه مستقيما از اين كشور به اين رستوران آورده شده است قابل توجه است. هر آنچه از يك رستوران ايده آل انتظار مي رود در اين مكان رعايت شده است. اين مكان از ساعت ۱۲ ظهر الي آخر شب به فعاليت مي پردازد.

Address: Suvorovskiy Prospect 47, St Petersburg

 

رستوران پالكين Palkin – روسيه

اين رستوران تاريخي از سال ۱۸۷۴ شروع به فعاليت نموده و جزو يكي از بهترين رستوران هاي شهر سن پترزبورگ و كشور روسيه است. در اين رستوران انواع غذاها  اعم از گوشت گاو اسكاتلندي، خاويار سياه و همچنين انواع نوشيدني هاي مرغوب و … سرو مي شود.

Address: Nevsky Prospect, St Petersburg Russia

Open: 12pm – 23

 

رستوران و خاويار بار Caviar Bar – سن پترزبورگ – روسيه 

خاويار بار سن پترزبورگ روسيه يكي از رستوران هاي محبوب و معروف اين شهر مي باشد. در اين مكان انواع خاويارهاي مختلف اعم از خاويار سياه و قرمز موجود مي باشد و همچنين انواع غذا هاي روسي از جمله خرچنگ كامچاتكا كه با استفاده از سس شامپاين و بيف استراگانوف سرو مي شود. در اين رستوران موسيقي روسي فضاي گرم و دوست داشتني را ارائه مي كند.

Address:  Belmond Grand Hotel Europe ,Nevsky Prospekt, Mikhailovskaya Ulitsa 1/7, 191186 St Petersburg, Russia

 

كافه رستوران ايديت Idiot – سن پترزبورگ – روسيه

اين كافه رستوران زيبا و دنج در نزديكي ميدان سنت اسحاق و كاخ يوسوپوف واقع شده است كه انواع غذاهاييي سنتي و گياهي بين المللي و روسي را طبخ مي كند. اين رستوران داراي چهار اتاق بسيار زيبا و تزئين شده با وسايل آنتيك به همراه يك كتابخانه شلوغ مي باشد.

كاركنان رستوران ايديت به زبان فارسي و انگليسي مسلط مي باشند بنابراين مكاني مناسب براي عزيزاني است كه توسط مركز تخصصي سفر به روسيه به اين كشور سفر كرده اند. Travel Russia. لازم به ذكر است موسيقي جاز و كلاسيك فضاي دلنشين را براي شما به ارمغان مي آورد.

Address: nab. Reki Moyki, 82, St Petersburg, Russia, 190000

 

 

رستوران تندوري Tandoori Nights – سن پترزبورگ – روسيه 

اين رستوران در سال ۲۰۰۴ شروع به فعاليت نموده و يكي از قديمي ترين رستوران هاي هندي شهر سن پترزبورگ روسيه مي باشد. اين رستوران مقابل كليساي جامع سنت اسحاق قرار گرفته است. اين رستوران در ساليان اخير پذيراي رئيس جمهور هند و اعضاي كابينيه ايشان بوده است و همچنين جشن استقلال هند در تاريخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۴ در اين مكان برگزار شده است.

اين رستوران داراي تنوع غذاي گسترده اي از جمله بره كباب، گوشت بره با سبزيجات معطر هندي، ميگو با سبزيجات خاص، مرغ و … مي باشد.

Address: Voznesensky Ave, 4, St Petersburg, Russia

 

رستوران موليز ميوز Mollie’s Mews – سن پترزبورگ – روسيه

اولين رستوران بار ايرلندي كه از سال ۱۹۹۴ در شهر سن پترزبورگ روسيه فعاليت خود را آغاز نموده است. اين رستوران توانسته با استفاده از وسايل كهنه و از مد افتاده افراد زيادي را جذب خود نماييد. اين رستوران با ارائه يك منو كامل و هوشمندانه غذايي و نوشيدني خود را جزء برترين ها در اين زمينه قرار دهد. اين رستوران در قلب شهر سن پترزبورگ روسيه با دسترسي آسان قرار گرفته است.

Address: Ulitsa Bol’shaya Konyushennaya, 5

Nearest Subway Station: Admiralteyskaya, Nevskiy Prospekt, Gostiny Dvor

 

 

رستوران نپ Nep Cabaret – سن پترزبورگ – روسيه

رستوران نپ در سال ۱۹۲۱ توسط لنين احداث گرديد و هم اكنون يكي تز معروف ترين رستوران هاي شهر سن پترزبورگ روسيه مي باشد. اين مكان در مركز شهر سن پترزبورگ روسيه و نزديك به ميدان كاخ اين شهر واقع شده است. دكوراسيون داخلي اين رستوران به سبك روسي مي باشد و داراي فضاي بسيار زيبا و دلنشين است كه توسط شمع هاي روشن جذابيت آن دو چندان شده است.

در اين رستوران يك خواننده با صداي دلنشين به صورت زنده برنامه اجرا مي كند و رقاص ها با لباس هاي رنگارنگ به هنر نمايي مي پردازند. دراين مكان غذا هاي ايتاليايي، روسي ، اروپايي و انواع ماهي و گوشت كه از دستور العمل هاي ديرينه خانگي بهره مي برند طبخ مي شود.

Address: Nab. reky Moiky 37

Open ۱۲:۰۰ – ۰۱:۰۰, Mon, Tue ۱۲:۰۰ – ۲۳:۰۰

 

رستوران تراپيست Trappist – سن پترزبورگ – روسيه

رستوران تراپيست سن پترزبورگ روسيه يكي از معروف ترين رستوران هاي اين شهر زيبا و تاريخي مي باشد. اين رستوران داراي يك بار بلژيكي است و در آن بيش از ۱۰۰ نوع نوشيدني عالي سرو مي شود. صدف تازه كه در روزهاي جمعه الي يكشنبه سرو مي شود به طور مستقيم از دريايي سفيد صيد شده و در اختيار مشتريان اين رستوران قرار مي گيرد.

Address: ul. Radishcheva, 36, Saint Petersburg, Russia, 191014

 

 

رستوران پالرمو Palermo – سن پترزبورگ – روسيه

پالرمو يك رستوران به سبك ايتاليايي مي باشد. روي ديوارهاي گچي آن نقاشي هاي زيباي سواحل ايتاليا به تصوير كشيده شده است كه از آبرنگ براي ايجاد اين تصاوير زيبا استفاده شده است.

در اين رستوران يك منو مديترانه اي با سالاد سالم و مقدار زيادي از زيتون و گوشت بدون چربي به همراه منو غذاهاي سنتي ايتاليايي ارائه مي شود. در طول هفته سفارش پيتزا و پاستا از تخفيف ۳۰ درصدي برخوردار مي شويد. كاركنان اين رستوران به زبان انگليسي تسلط كامل دارند.

Address: Nab. reky Fontanky 50

 

انواع فست فود – سن پترزبورگ – روسيه

در كشور پهناور روسيه فست فود به راحتي در هر شهر از اين كشور به چشم مي خورد. در شهر سن پترزبورگ ۲ كمپاني مشهور آمريكايي McDonald’s و KFC در عرصه فست فود رقابت تنگاتنگي دارند بنا براين دسترسي به انواع فست فود در اين شهر به راحتي امكان پذير مي باشد.

 

 

روسيه – تور روسيه – سفر به روسيه

http://travelrussia.ir

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۸:۴۸:۵۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :